Agència de col·locació autoritzada nº 1000000076

Entrar


Augmenta un 30% el nombre de professionals especialitzats que treballen en remot

20/07/2022

Augmenta un 30% més el nombre de professionals que treballen a través de la startup.
La tecnològica es consolida en el sector amb una facturació estimada per al 2022 en 2M€

Des del seu llançament, Remoters.me, la *startup proveïdora d'equips remots especialitzats, consolida el seu lideratge en el sector *ecommerce i àmplia les seues operacions sumant a la seua target de clients a tota empresa híbrida, projectant una facturació al tancament de l'exercici 2022 de 2M€. Opera amb més de 300 professionals remots que integren 75 #equips, geolocalizados en quatre països que ofereixen serveis a més de 60 dels top ecommerce d'Espanya, confirmant el seu lideratge, com: PC-Components, Promofarma, Tradeinn, Tiendanimal - Kiwoko, Planeta Hort, Naturitas, Estrella Galícia, entre altres.

Catalunya és un pol de talent digital en quantitat de llocs de treball i en salari, i així i tot, la demanda és tan alta que queden molts llocs sense cobrir segons l'informe Digital Talent Overview 2022 que assenyala que la ciutat va sumar 10.500 nous professionals digitals durant el 2021, la qual cosa suposa un increment anual del 12% i un acostament als 100.000 treballadors. Per part seua, entre del 2021 al 2022 Remoters.me va augmentar un 30% el volum de professionals que treballen a través de la startup i ha posat en valor la professionalització dels equips, que treballen amb totes les eines que utilitzen els clients. Es tracta de tecnologies del sector com Zendesk, Freshdesk, Oct8ne, Akeneo, Saleslayer, Hubspot, en el cas de Marketplace Mirakl, i els principals CMS com Prestashop, Magento o Salesforce.

“Les tecnologies s'actualitzen constantment i comptar amb talent ja format en l'ús d'aquestes eines, que evolucionen de manera molt ràpida i que en operar amb elles aconseguim augmentar la integració i la productivitat, resulta clau en el servei que brindem als nostres clients,” assenyala Paul Dedyn, CEO de Remoters.me.

El talent remot permet baixar la rotació en equips

Un *ecommerce utilitza unes 50 eines per a les diferents àrees de gestió com, comparadors de preus, *PIM, *SAC, Màrqueting i en aquest sentit els *tool *mánager de Remoters.me tenen un rol fonamental per a mantindre als equips actualitzats. L'empresa assegura que els seus departaments interns de *People *Care, *Quality i *Customer *Success, treballen diàriament i han reduït els nivells de rotació al mateix temps que els professionals se senten còmodes, milloren els processos i la forma de treball remot envers cada client i tot forma part del mateix servei.

“La rotació i la pèrdua de talent és un “*pain” bastant gran per als *ecommerce. Gràcies als nostres departaments interns de *People *Care, *Quality i *Customer *Success, els nostres equips de professionals es mantenen en el temps, estan formats i manegen les últimes eines del mercat, amb millores constants en els processos, monitorem diàriament els *KPI prèviament definits amb cada client”, assenyala *Lautaro *Scolpatti, Sales *Manager de Remoters.me.

Es tracta d'equips especialitzats a donar solució en temes de *PIM (*Product *Information Management), Creació de continguts, traducció a més de set idiomes i Servei d'Atenció al client (*SAC) considerant la *omnicanalidad. “Hui cal estar on estan els clients. Aquesta és la manera de convertir les visites en vendes”, explica *Scolpatti.

*PIM és una gestió indispensable per a tota empresa que venga en línia. Des de la creació i optimització de fitxes de producte, la càrrega d'imatges, la redacció detallada de les referències per a les diverses plataformes i formats de venda com és el cas de Live Stream Shopping, Shoppable en Streaming i TV, Intel·ligència Artificial en les compres, Headless Commerce i el Mitjà social *Shopping per nomenar algunes d'elles.

Omnicanalitat: mirar hàbits de consum més que tendències

“Els nostres professionals estan formats per a vendre”, afirma Scolpatti. La omnicanalidad és el que destaca en SAC. Des de fa ja diversos anys les xarxes socials han impactat en el comportament dels hàbits de consum. El social *selling creix a Espanya i segons l'estudi de IAB Day, l'11% de les compres totals registrades en línia correspon a aquesta tipologia.

“Ja no cal mirar tendències sinó hàbits de consum”, assenyalen des de l'empresa. “En aquest sentit el nivell de resposta personalitzada i l'atenció en temps real és el que permet que aqueix segment cresca. Així mateix, els professionals *influencers dins de les marques estan indicant un nou comportament i els nostres equips remots estan preparats per a donar les respostes precises i que generen la compra”, afig Dedyn.

Els millors equips remots

Des dels seus començaments, l'empresa, es va posicionar com a referència per al món dels ecommerce sobre els pilars del talent remot, especialitzat i accessible. L'essència de la marca radica a dotar dels millors equips remots de treball perquè els ecommerce puguen tindre catàlegs actualitzats i complets, les seues fitxes de producte originals, tiquets de clients resolts en temps rècord i que la càrrega de la informació deixe de ser un *issue per a ser una oportunitat de desenvolupament i diferenciació.

Els seus equips compten amb coneixements específics en el sector en el qual treballen, estan disponibles per a atendre les consultes dels *ecommerce les 24 hores, els 365 dies de l'any.

Consulta la notícia original ACI

961753277
Major, 15
46230 - Alginet
(Valencia)
ocupacio@alginet.es
Sistema Nacional de Empleo